HÄR LIGGER ÅNGEST OCH PRYLAR I DRIVOR, JAG UNNAR MIG SKIVOR, DOM HJÄLPER MOT LEDAN, PRECIS SOM DU

Inatt höll jag på att dö lite av skräck. Jag vaknade mitt i natten av att min dator startade sig själv, helt plöstligt började det liksom låta sådär som det gör när datorer startas och först fattade jag ingenting.. sen fattade jag att det var datorn. Men hur och varför gick den igång bara sådär? Den stod liksom UNDER min säng, sladden var inte i, och jag satte ju inte direkt igång den? Det var iallafall skitläskigt sådär mitt i natten när jag var ensam och allt!

Men nu så är jag inte rädd längre, nu kollar jag på Efter Tio, dricker kaffe och pluggar lite. Ha en bra dag alla mina kära!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0