DU HAR ETT SÄTT ATT BARA GLÖMMA NÄR PROBLEMEN TRÄNGER PÅ, ETT SÄTT ATT GÖMMA MIG FÖR STORMEN NÄR DU VILL OCH NÄR DU KAN

 

Idag har jag pluggat en del, eller iallafall läst artiklarna i den estetiska miljön i kompendiet. Ehh.. är det bara jag eller suger artiklarna lite? Haha. Ska skriva lite läslogg på skiten också så att man är förberedd för salstentan den 30/3.. usch det pirrar lite oroande i magen när jag tänker på den! Salstenta är inte rikigt min kopp te tror jag inte!

På Torsdag kommer förresten min syster hit till mig och ska sova här! Hon är i Stockholm på praktik i riksdagen nu tisdag-torsdag så vi bestämde att när hon kommer hem på torsdag så sover hon hos mig och åker hem till Aneby på fredag förmiddag istället! Åh vad jag ska ta hand om henne! Min lilla lilla pluttsyster som fyller 15 på lördag! Känns knas att hon är 15 nu! Det var ju nyss jag var 15! Jeez, det är 6 år sen nu. Blä!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0