DET ÄR VARNING FÖR RAS, GÅ SÅ FÖRSIKTIGT DU KAN, DINA ÖGON KAN KROSSA MIN VÄRLD SOM STENAR MOT GLAS



Nu har jag färgat mitt hår, druckit lite varmakoppen till kvällsmat och bara hängt löst resterande del av kvällen! Annars då? Jag har skrivit ett långt mail till min älskade Lydia idag, har kommit på att idag är det FRIKKIN BARA 3 VECKOR KVAR TILLS HON KOMMER HEM TILL MIG IGEN!!! Min älskade fina vän. Gud vad jag ska krama henne när hon kommer tillbaks!

Imorgon är det lite skola, vi ska tydligen ha bild. Haha! Har av andra som pluggat estetiska miljön innan oss att man tydligen får måla en färgtriangel? Vi kommer nog ha jävligt roligt om jag känner oss rätt. Blir nog bara inte färgtrianglar som vi målar... höhö.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0