DÄR STOD JU DU SOM ALLTID SKULLE VARA MIN




Idag har det varit en sån himla fin vårdag ute! Riktigt skönt och ljummet i solskenet, har kört på tunna leggings, converse och skinnjacka idag! Nu vill vi att all snö ska smälta bort också så det blir riktiga vårkänslor!
Jag och Klara har spånat på planer för sommaren redan, vi ska skriva en lista full med Sommar 2010-planer som vi ska hinna med! Det är en hel del vi tänker göra, kommer bli en så jäkla bra sommar! Ska spendera all min lediga tid i solen tillsammans med mitt folk! LÄNGTAR så jäkla dant! Ska bli skönt att inte plugga på 8 veckor också ;)

Vi har även bestämt oss för att lära oss Lorentz & M.Sakarias - Mayhem texten, HELT UTANTILL! Haha, den är så jäkla svår, dom rappar ju på låtsasspråk.. Schpränki liksom, vad vill dom mena med det? Världens bästa pepplåt är det iallafall! M

Nu ska jag tillbaka till mitt loggboksskrivande, som är så jääääkla tråkigt så jag dör lite inombords! Blä!

:*

Kommentarer
Postat av: Malin

miss you <3

2010-03-09 @ 17:20:55
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: K to the lara

Sommarn '10 will rock :)

2010-03-09 @ 18:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0