AND MAYBE SOMEDAY WE WILL TALK AND NOT JUST SPEAK

Alltså jag måste nog se Alice in Wonderland! Jag har ju snart lyssnat sönder skicka Almost Alice som är soundtrack-skivan! Sjukt bra artister och grymma låtar, så det lär nog bli att se den filmen snart! Så tänker jag se Remember Me också, den tror jag är fan-fucking-tastiskt bra!

Annars då? Jovars. Eller? Jag somnade i soffan förut framför mitt favvo-program Vem vet mest. Förstår inte vad som hände med mig, all kraft i min kropp bara försvann, orkade knappt ta mig från köket till soffan, sen slocknade jag och sov bort en halvtimma ungefär.. vaknade lagom till Halv åtta hos mig, det var ju ganska perfa!

Funderar på en dusch nu och sen somna framför en film. Pallar inte riktigt mer nu känner jag.

:*

Kommentarer
Postat av: Klara

Elleeeeer?

2010-03-16 @ 21:16:24
Postat av: VärldensbästaLillasysteeeer

Lätt att du måste se Alice, den är sjukt bra!

2010-03-17 @ 18:32:58
Postat av: Anonym

Alice in Wonderland ar en underlig film. Den borde du se! Det dar med 3D ar ju ratt roligt :)



Det ar jag forresten, Lydia. ;)

2010-03-21 @ 09:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0