AND I WISH THAT WITHOUT ME YOU'D BE SPENDING THE REST OF YOUR NIGHTS AWAKE

Sådärja! Nu ska jag vara officiellt tillbaka i bloggsvängen! Tentaplugget är över, och så är även tentan! Skrev mellan 8-10.15 imorse och jag kan lova att jag har inte en aning om detta kommer gå vägen. Fruktansvärt onöjd är jag, men vad ska man göra nu. Nu är det bara att hoppas på det bästa, blir det omtenta så får jag ta den smällen då!

Sov sjukt dåligt inatt också! Vaknade hela tiden och surade ihop över att jag vaknade upp ur asabra drömmar! Det var ju inte alls kul att vakna och sen inte kunna hoppa in i den drömmen jö! Så jag tog mig en liten tupplur nu på eftermiddagen.. men det går ju inte att sova när det är så himla ljust, så efter en timma hoppade jag upp igen, klämde i mig 3 kakor och satte mig här.

Vill åka till älskade Klara som fyller 20 idag! Måste fundera lite på det, jag är alldeles för trött egentligen, men vill ju fira min brutta!

Nu ska jag kolla på Antons film igen, finns ingenting som får mig på så bra humör som att se Anton dansa! haha! Kan se filmen om och om och om och om... aah ni fattar :D Puss

Kommentarer
Postat av: Klara

Vad har hänt med min bloggförebild?! :O Varför bloggar hon inte längre? :(

Jag känner mig naken, blottad och exposed :(



PUSS! :)

2010-04-01 @ 13:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0