YOU ARE MY SUNSHINE, MY ONLY SUNSHINE.

En vacker dag tänker jag skaffa mig en kamera så att jag kan ta kort igen, för de senaste dagarna har varit fyllda av stunder som jag egentligen ville haft kort på.
Igår åkte jag och Erik ut till Hätte och solade, jag tog mitt första (!!) dopp för i år! Erik filmade nog det, eller iallafall min röv när jag går ner till vattnet ;) SVINKALLT kan jag säga att det var, Sommen är ju inte den varmaste sjön direkt. Sen käkade vi lunch på Gotteriet, åt glass och gled runt lite. Sen på kvällen blev det potatissallad och revben ner i magen för att sen halvt somna i soffan framför fotbolls-VM.
Idag låg vi i sängen alldeles för länge och bara mös. Sen blev det en vända på stan för att köpa dricka till midsommaraftonen och lite annat smått att fylla kylskåpet med.

Nu kommer snart min bästis hit, vi ska nog ut och traska lite i solen. Bara va :)

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Klara

schysst med traskandet där

2010-06-25 @ 11:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0