I HOPE YOU FIND IT, WHATEVER IT IS OUT THERE THAT YOU WERE MISSING HERE.

Kom och tänka på ett gammalt kort idag. Från den tiden när min pappa fortfarande var en pappa. Jag tror det är ifrån när lillebror fyller år och får en radiostyrd bil av pappa, något som vi tjatat om hur länge som helst.. Kortet är på mig, lillebror och pappa. Vi sitter i sängen och Andreas har precis öppnat paketet, Andreas är helt fascinerad av bilen, jag skrattar som världens lyckligaste unge och pappa ser på oss och man ser hur glad han är över att se oss så lyckliga.

Vad fan hände egentligen? Vart fan tog den pappan vägen? Och vem är han som endast öppnar munnen för att hälla i sig sprit och säga så elaka saker att världen fryser lite till is.

Vet inte ens om jag borde publicera det här. Men just nu orkar jag inte bry mig. Det avslöjar ju ändå inte ens hälften av hur dåligt det är.

Kommentarer
Postat av: ludd

<3<3

2010-06-21 @ 11:32:09
Postat av: Malin

<3

2010-06-21 @ 11:55:48
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Baxiiii

Älskar dig<3

2010-06-21 @ 12:57:51
Postat av: lisa b

<3

2010-06-21 @ 15:02:20
URL: http://lissab.blogg.se/
Postat av: Percy

:/ <3

2010-06-21 @ 22:53:20
Postat av: Anonym

:( sånt där är så jävla tragiskt. har själv en mamma som är missbrukare så vet hur det känns. men jag lovar att det bästa man kan göra för att må bra själv är att inse att man kan inte göra något, att det är han som är föräldern och har gjort ett eget val. samt kan man ha i bakhuvudet att det faktiskt är en sjukdom och sjukdomen är anledningen till att missbrukare väljer sprit/knark framför sina barn.



själv har jag ingen vidare kontakt med min mamma, tycker att det är jättesorligt och kan bli asledsen vissa dagar, men jag har gjort mitt val att inte bo med henne eftersom att jag inte mår bra av det. man måste välja sig själv i sådana lägen även om det är skitsvårt.



hoppas att saker och ting löser sig, för det kan det verkligen göra! :)

2010-06-22 @ 16:53:25
URL: http://colaburk.blogg.se/
Postat av: Klara

Tänkte kommentera med ett hjärta, och det är jag visst inte ensam om att göra. vi är många som tycker om dig gumman, och som finns här för dig! <3

2010-06-23 @ 16:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0