LET'S DANCE, BUT TELL NO ONE ABOUT TONIGHT

Idag har jag upptäckt hur sjukt mycket underkläder jag faktiskt har. (Varsågod för infon). Så går det när man är en fina-underkläders-shopoholic och köper typ 4-6 par nya trosor i månaden. Jag har alltså tvättat lite ikväll, det är alltså därför jag gjort den här häpnadsväckande upptäckten!

Annars så har jag hängt med Bax idag, vi tog en skagenbaguette på Gotteriet, gick en sväng på stan, jag köpte ny bodylotion och nya nagellack.. Solen har stekt på så skönt idag så vi höll oss utomhus så mycket vi kunde innan hon drog sig hemåt igen!

Igår hade vi världens mysigaste kväll ute hos Hannah! Hon, jag, Emma och Ida bunkrade upp ordentligt med chips, popcorn, ringar, kaffe och chokladpudding... och tittade på Dear John! SÅ HIMLA FIN FILM. Grät en ordentlig skvätta.

(Märker ni att jag försöööker få igång bloggandet igen? Men på nått sätt känns det töntigt.. haha. Jag har ändå bloggat från och till i säkert 5-6 år.. kul att det börjar kännas lame nu ;p)

Puss.

Kommentarer
Postat av: :D

Om fantasin börjar tryta kan du ju alltid skriva om kickbikes, hiih!

2010-06-15 @ 18:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0