JAG VILL ALLTID RAMLA RUNT MED DIG. MED DIG. MED DIG.

Idag har det varit så äckligt väder så jag tappade sugen helt för att göra något vettigt ikväll. Så jag bestämde mig för att åka ut till mormor och morfar i skogarna för att umgås lite med dom, mamma och några av mina småsyskon! Bli lite bortskämd med hemlagad mat och sånt :) Det ska bli skönt!
Imorgon blir det lite födelsedagsfirande för Erik m.fl med hans familj, äta på Ydrekullen! Blir mycket mat den här helgen ;) Sen är det back to work i veckan! Är inte alls sugen, jag vill bara såsa resten av sommaren .. inte alls jobba! Men jag kommer vara glad när lönerna kommer i Augusti och September och jag kan leva på lite mer än bara CSN!

Nu ska jag kila, för snart är mamsen här och hämtar mig :)

puss :*

Kommentarer
Postat av: k

JA! Hur fan kunde du det egentligen? Vad tänkte du med? Tur för dig att du är så snygg, annars hade jag varit grymt besviken på dig !

2010-07-24 @ 19:35:25
Postat av: Klara

svar på det du skrev i min blogg :



Hahahahahaha, jaa, hahahaha. Hahahahha. HAHA. Haha! HAHHAHA. hihihi. HAH! :)

2010-07-30 @ 12:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0