JAG BLIR SÅ DUM AV DIG

Klara tycker att jag är världens sugigaste på att uppdatera, så jag kände att det kanske är dags att skriva lite nu igen! haha! Jag har faktiskt massa annat för mig och sitter inte så mkt vid datorn längre så det blir inte mycket bloggande :) Jobbar massor, fast den här veckan har jag vart ledig, så den har spenderats hos Erik! Och då känner jag inte heller för att sätta mig vid datorn och blogga! Vi har åkt bil, ätit massa glass, solat, badat, spelat yatzy och bara tagit det lugnt. Erik får det att pirra i min mage fortfarande, efter alla våra år. Idag åker jag till Öland en sväng över helgen, kommer hem på söndag igen :) Så om en timma åker jag bussen mot Aneby, ska försöka hinna med en sväng hem till mamma för att kolla på min katts kattungar som hon fick i måndags (vill ni ha kattungar , säg till! 5 stycken skitsöta kissmissungar kommer vilja ha ett hem om några veckor :) )

Idag har jag och Millan gått en sväng på stan, jag har hittat vad finaste ska få i födelsedagspresent, vi käkade lite mat och snackade skit. Haha.

Nu ska jag packa lite, vet aldrig vad jag ska ha med mig! Sämsta packaren någonsin!

Puss ;*

Kommentarer
Postat av: lisa b

miss you like hell :(

ska vi kankse ha en liten kattis i våran lägenhet ;)?

2010-07-09 @ 14:03:04
URL: http://lissab.blogg.se/
Postat av: klara

åååååååååååååååååh kaaaaaaaattungaaaaar!!!!! <3 skulle lätt vilja ha en, men jag har ju redan två husdjur,hihi (erik&björn) ;)

2010-07-09 @ 14:36:26
Postat av: Anneli

Hej! jag är med i en tävling för att bli guru bloggare hos utbytesstudent.se men för att vinna behöver jag fler besökare så klicka gärna in på min blogg! det tar bara 1sekund! du behöver inte göra något annat än att klicka in på den om du inte vill förståss

2010-07-09 @ 15:37:40
URL: http://utbytesstudent.se/blogg/anneli
Postat av: <3

<3

2010-07-11 @ 23:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0