JAG ÄR EN UTAV DE FÅ SOM INTE LÄMNAR DIG NÄR FÄRGEN FLAGNAR PÅ FASADEN


Bästisar innan balen 3/5 2008

Vad jag hatar att vara ensam. Hur kul är det att vara i Aneby när Lydia är i Halmstad, mamma och syskonen i Katrineholm och alla andra antingen jobbar eller är borta på annat håll? Inte kul alls kan jag be att få tala om! Det är inte heller kul att jobba när man inte mår bra! Jag vet att det beror på att jag äter dåligt när jag är ensam igen, men ändå är jag dålig på att skärpa mig. Men imorgon kommer Lydia hem igen, då ska vi laga mat :)

Igår fyllde Baby 21 år! Det firade vi lite innan jag var tvungen att jobba kväll med att äta buffé på Golden Thai och gå en liten sväng på stan. Och så fick han ju paket såklart!

Nu ska jag väl kika vidare på Scrubs! Har inte så mycket annat för mig, imorgon ska jag jobba 7-16 så ska bara ta det lugnt ikväll så jag orkar :)

PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Klara

Nej men?! har du uppdterat?! Nu blir jag helt ställd. Nu rubbades min vardag lite, jaha ja. HehePUZZ!

2010-07-20 @ 19:50:19
Postat av: Anonym

älskade lilla hjärtat ät!! det är bara att plocka vad du vill ha i frysen, stek en kyckling, koka en firre eller ugna en laxabit! imon kommer jag hem, då ska jag fodra dig igen :) saknar dig! <3

2010-07-20 @ 21:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0