RELEASE ME NOW CAUSE I DID MY TIME OF THIS COLD CASE LOVE

Nu är söndagskvällen snart slut! Tänkte alldeles strax gå och lägga mig, för jag försöker ju vända tillbaka dygnet något sånär nu iaf! Imorse lyckades jag och Lydia stiga upp runt 9.45 iallafall, vilket var en stor skillnad mot igår då jag steg upp runt 12.30.. Så nu ställer jag klockan på 9.00 och sen så får jag se! Erik åkte precis hem, han och jag har lekit ikväll, och det tycker jag om! Vi käkade köttfärssåss a.la Becca (svingod) och halvtittade på typ 100 Scrubsavsnitt!

Imorgon blir det en lugn dag, och sen på tisdag så ska jag in till Linköping för att träffas med min Malin! Det blir alldeles för länge att vänta tills skolan börjar igen så vi måste leka lite känner vi!
Nehe .. som sagt, imorgon har jag inget att göra så då är det bara att ringa! Iofs måste jag tentaplugga, men det kan jag ju skjuta på. (Eller egentligen inte, jag borde verkligen göra den nu. SKÄRPNING BECCA!)

Nehe. Om man skulle ta och gosa ner sig nu med lite fin musik i bakgrunden. Japp. Godnatt!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0