MORE THAN YOU COULD KNOW, I NEED YOU TO NEVER EVER LET ME GO

Nu är jag hemma igen. Det har jag inte varit sen i tisdags då jag tog mitt arsle och begav mig mot Österbymo. Därifrån kom jag hem imorse då jag gick till Sandra på morgonkaffe och sen drog vi oss vidare till Linköping för att ha lite föreläsningar. Förövrigt två helt värdelösa föreläsningar, hela föreläsning nummer 2 satt jag och petade på Sandra med min penna. Vi bestämde också att den 12/2 kommer Malin, Lisa och Klara till Tranås för att festa till det i Parken när Black Jack ska dit! Det ska bli roligt att ha med mina brewds dit! Så då blir det fest hos Sandra och sen bugga järnet på Parkens golv.

Sen smet jag och Sandra hem i pausen på föreläsning 2, och som mamma skulle sagt "somliga straffar Gud med det samma", för när vi kom till stationen och hoppades på att få åka hem 14.30 så är tåget försenat.. till 14.56! Härligt! Så vi stod mest och trampade lite i väntan på att få komma hem.. Sen var jag hemma, betalade lite räkningar och sen pulsade jag tillbaka till Sandra för att vi skulle leka frisörer och färga varandras hår! Så nu är jag überblond och hon übermörk i huvet ;)

Men nu är det läggdags! Jag började visst tjata här och glömde bort att min säng väntar på mig.. den har nog saknat mig i 2 nätter..

Puss

Kommentarer
Postat av: Klara

Woho ! :) BlackJack!

2010-02-01 @ 12:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0