MISSING YOU GETS EASIER EVERYDAY BECAUSE EVEN THOUGH IT'S ONE DAY FURTHER FROM THE LAST TIME YOU SAW EACH OTHER IT'S ONE DAY CLOSER TO THE NEXT TIME YOU WILL

Usch, jag är så larvig. Jag sov hos Lydia inatt, åkte hem några timmar mitt på dagen och sen åkte jag till henne igen för att säga hejdå. Och började storgrina så fort jag såg henne, som tur var grät hon också så jag slapp vara ensam om det. Det är så sjukt att inte kunna bara dra hem och säga "Hej då ses imorgon, hörs sen!" typ.. idag sågs vi för sista gången på 2 månader.. och det är ändå bara 2 månader, det kommer ju gå skitsnabbt!! (Hoppas jag!) Jag går iallafall omkring här hemma och smågråter lite för mig själv. Jag älskar dig bästis. Nåde dig om du inte kommer hem precis i precis likadant skick som du åker i!



Kommentarer
Postat av: Anonym

.. och nåde dig om du inte är precis i likadant skick när jag kommer hem som du är nu!!!! Jag älskar dig bästis!!

2010-01-24 @ 16:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0