LOVE IS NOT AN EASY GAME WHEN YOU'RE GAMBLING WITH YOUR HEART AT STAKE

Nu så vart det måndag igen! Sista veckan av lov! Egentligen vill jag väl njuta mesta möjliga av att vara ledig, men jag måste faktiskt skriva tenta så det glöder om fingrarna.. Så det är vad jag ska roa mig med denna veckan. Plus en del annat iofs, imorgon ska jag till Linköping och träffa Malin och lämna tillbaka Eriks kavaj, på onsdag ska jag till Ömoskogarna och träffa släkt hos mormor och morfar, och på fredag så ska jag äntligen till Kalmar! Jag och mamsen ska ta en tripp ner för att fira Kristinas födelsedag och träffa våra godingar! Så pluggningen får jag klämma in mellan varven helt enkelt :)

Nu har jag äntligen bokat tvättid iallafall, så idag mellan 15-22 kommer jag tvätta typ allt jag äger känns det som! Ska nog städa lite också, det behövs dammas på hyllan under tv-bänken ser jag härifrån.. höhö.



:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0