I WAS THERE WHEN YOU SAID FOREVER AND ALWAYS

Gårdagen blev en rolig kväll till slut ändå! Det var riktigt struligt innan vi kom iväg till Linköping och jag var sjukt sur där en stund, men när Malin ringde så löste allting sig ändå! Och det var himla kul hos Malin och Nicke, massa nytt folk och alla var himla trevliga! Vid tolvslaget kramades vi och tittade på fyrverkerierna, sen tog vi tåget hem! Väl i Tranås hittade vi kreti och pleti och snackade lite här och där, käkade lite pommes på City Grillen och larvade lite.. Sen hittade jag Pierre som skulle sova på min soffa tillsammans med 3 andra grabbs och vi började traska hemåt! Gick och sjöng Vamos ala playa och andra sommarlåtar för att försöka förtränga kylan.. Hemma hittade vi Erik, Sebban och Oskar som satt och efterfestade lite.. Det var en ganska händelselös nyårsafton, men trevlig och rolig! Sen sov jag ju bredvid min favorit och då kan man ju inte vara annat än nöjd :)


Nu tittar jag på Barnen i Bullerbyn och dricker kaffe! Funderar på att gå ut och gå för att få bort huvudvärken lite, den sitter som ett smäck trots huvudvärkstablett och kaffe! Kanske ska våldgästa Sandra lite, hon gillar när jag sover i hennes soffa! Hon har ju ny TV nu med så den måste jag ju faktiskt kika på! Höhö... men först ska jag kika klart på Bullerbybarnen och kanske sova lite till!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0