I KNOW YOUR FAVOURITE SONGS, AND YOU TELL ME 'BOUT YOUR DREAMS. THINK I'LL KNOW WHERE YOU BELONG, THINK I KNOW IT'S WITH ME

Idag är en sånandär kväll jag saknar en viss pojke jättemycket. Trots hejdå-puss imorse så saknar jag han lite och vill ha en kram eller fem eller ännu fler. För att jag är nervös inför att tatuera mig, jag tvivlar starkt på att jag kommer få godkänt på tentan (det är jag dock inte ensam om vad jag förstår), jag är arg på folk som inte uppför sig när dom är bjudna på fest, jag är hungrig, jag är irriterad på csn och deras regler som innebär att jag inte kommer få pengar på en vecka, och så har jag ont i magen. Och så vill jag gråta över att min bästa vän åker iväg på måndag och är borta i två månader. Det finns ingen som förjänar att åka iväg så mycket som henne, men vad jag kommer sakna henne. Då är hon liksom inte ens i samma land längre. Hon är PÅ ANDRA SIDAN JORDEN!




Kommentarer
Postat av: Maja Kindgren

Borde finnas en blogg-grupp för alla bloggande lärar-studenter så man kan läsa om fler som hatar tentan och Csn. skönt att inte vara ensam.

2010-01-24 @ 02:22:17
URL: http://maija.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0