HOW CAN THEY LOOK INTO MY EYES AND STILL THEY DONT BELIEVE ME

Nu ska jag stax in till Linköping för att lämna tillbaka Eriks kavaj (är jag snällast in the world or what?), Malin hann inte träffas idag så det blir bara en snabb sväng till stan och sen hem igen. Så nu sitter jag väl mest och väntar ut tiden.. borde slänga på lite smink egentligen, men det gör jag sen.. precis innan jag åker!

Igår städade och tvättade jag, och på eftermiddagen kom Erik och Oskar för att hälsa på en "snabbis", det slutade med att dom stannade till midnatt någongång.. det var en mysig kväll, grabbarna lagade chili con carne och vi såg på Vänner, Scrubs och tittade på lite gamla bilder och skrattade. Mycket mys.

Nu har jag ju egentligen inget annat att skriva.. det sög ju lite.. såååå puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorry Bejb! :/

Men kan du inte ses på torsdag eller fredag? :D Puss!<3

2010-01-05 @ 16:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0