HERE'S A LITTLE STORY I GOTTA TELL, ABOUT THIS BOY I KNOW SO WELL. BACK IN THE DAY WAS COOL AND ALL, WE FELL IN LOVE. (I FELL IN LOVE)

Inatt drömde jag väldigt mycket mardrömmar, det var längesen sist. Jag vaknade 05.00 och var helt vettskrämd och låg och skakade.. Jag kunde inte somna om sen heller. Då saknade jag armarna som brukar hålla om mig på nätterna.

Nu väntar jag iallafall på att Millan ska komma hit och umgås lite och passa på att klippa mitt hår lite! Det behövs verkligen fräschas upp, nu när jag äntligen fått lite längd på det måste jag toppa det så det växer ännu bättre! Jag vill ha mitt långa hår igen!

Förövrigt hoppas jag att umgänget med Millan ska få mig på bra humör, för tack vare natten är jag på lite halvtaskigt humör.. annars kommer jag nog igång framåt kvällen när det blir fest här hos mig!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0