BOUGHT A TICKET FOR A RUNAWAY TRAIN..

Jag sitter här hemma och för ett litet inre samtal med mig själv eftersom jag inte har någon annan att prata med. Just nu diskuterar vi om jag ska ge mig ut på en promenad för att få lite frisk luft och inte bara sitta här och bli trött. Men motargumentet är att isåfall måste jag ju bylta på mig en stor mängd kläder för att inte frysa. Vi överväger för och nackdelar för fullt här, så får se vart det slutar!

Jag är iallafall relativt klar med min tenta tror jag! Nu är det finslipet som är kvar, när jag ska fixa till för långa eller krångliga meningar, sitta med lupp och se så det inte finns stavfel, slänga in nån referens lite här och var och vara allmänt petnoga. Jag har inte en aning om hur det kommer gå, men nu har jag iallafall kämpat och går det inte vägen så är det inte mer med det! Då är det bara att ladda om inför omtenta, världen går inte under för det!

Förövrigt bara ramlar det in räkningar genom brevinkastet så nu hoppas jag innerligt att mina csnpengar kommer snarast. Jag behöver handla mat, betala räkningar, betala tatueringen.. jisses vad pengar som kommer försvinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0