ALIS VOLAT PROPRIIS

Jag fattar inte hur jag kan frysa så jävla dant hela tiden? Jag sitter seriöst och skakar av kyla jämt, trots att jag är inomhus och har på mig lager med kläder, mystofflor och hela baletten! Jag vill ha värme nu! Hatar att frysa!
Idag har jag förövrigt tatuerat mig (har ju alla sett på facebook dock) och jag är sjukt nöjd! Hade en bild i huvudet när jag kom dit och gick därifrån med denhär. Mycket bättre än jag trodde, dom kan sina grejer dom där tatuerarna! Lovisa var med och lät mig krama sönder hennes händer när han var i ryggraden och ristade, och Oskar satt bredvid och kikade och uppdaterade Erik via sms om hur det gick!


Jag redigerade den för jag tänkte att det kanske skulle bli lättare att se texten, för den syns inte så bra med mobilkameran, men det gick ju sådär! Här är den iallafall! Min tatuering! Jag blev förövrigt asaglad när en Nationateatern-låt började spelas på Jeremys spotifylista, det är barndomsminnen för mig. 



Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen ordentligt och sova som ett litet barn! Är sjukt trött! Gick ju upp 05.45 imorse och det lär ju bli nått liknande imorgon! Eller kanske inte riktigt, 7.30 kanske. Illa nog! Då är det skola, sen ska jag till Erik så han får smörja min rygg och sova med mig.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0