THOSE TWO ARE MEANT TO END UP TOGHETER

Nu kom jag precis innanför dörren efter en lång promenad! Var ute och powerwalkade i ungefär en timma, sjukt skönt. Med tjock jacka, vantar och mössa fryser man inte ens trots att det inte är varmt ute direkt. Och musiken på högsta volym i örona gör att man kan gå hur länge som helst utan att tröttna! När jag kom in gjorde jag några situps också, bäst att passa på när jag ändå är i farten liksom! Så nu tänkte jag ta en dusch, en lång och varm, sen ska jag svepa in mig i täcket och kika lite på tv och plugga lite!

Fick äntligen mitt nya bankkort idag också! Tog bara en vecka för det att hitta hit! Känns skönt, nu slipper jag gå omkring med en hel förmögenhet i plånboken! (inte för att jag har en förmögenhet, men att ha typ 1000 kr i plånboken känns lite riskabelt när man heter Rebecca och är expert på att tappa bort/ta sönder saker).



En Rebecca på promenix bland snöiga träd!

Jaha, nehe. Duschen var det nu ja.

Puss :*

Kommentarer
Postat av: va du är duktig och walkar gumman! =)

2010-02-02 @ 19:44:25
URL: http://liissab.blogg.se/
Postat av: lisa

aww sööto! :D din är min favvo <3

2010-02-03 @ 16:19:29
URL: http://liissab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0