THERE'S NO SHOULDER HERE TO LEAN ON, I'M WALKING ALL ON MY OWN.

Heeeiii Heeiiii

Då var man insnöad då också. Eller tja, insnöad är väl en överdrift för jag kan ju faktiskt komma ut, men det är ju inte så himla kul att gå ut och traska i typ en halvmeter snö! Usch vad jag inte tycker om snö! Jag vill ha värme och sommar!
Igår satt vi på Babar i 4 timmar och åt tacobuffe och sen bara satt vi och pratade och hade allmänt roligt. Speciellt när det där urkassa bandet som skulle spela kom, dom hade vi riktigt roligt åt. Speciellt själva sångaren i bandet, han var rolig. Haha.

Så. Vad ska jag hitta på idag då? Inte en jävla aning faktiskt. Kanske ska vara lite pysslig och fortsätta klistra in bilder i album och sånt, det är väl sånt man ska sysselsätta sig med i sånthär väder? Annars hade jag faktiskt gärna velat vara ute hos mormor och morfar med mamma och mina två yngsta syskon och åkt pulka och sånt.. men dit kommer jag ju inte heller direkt. Så jag får sysselsätta mig bäst jag kan här hemma!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0