THE TOUCH OF YOUR HAND SAYS YOU CATCH ME WHENEVER I FALL

Blää vad seg jag är idag! När jag blir bakis mår jag inte illa eller nått, jag blir bara fruktansvärt trött och seg! .. och huvudvärk dom allra värsta gångerna! :) Jag har iallafall intagit soffläge nu och tänker stanna här resten av kvällen. Skulle kunna somna närsomhelst känner jag, men än är det ju lite tidigt för det dock! Ska se om det går något som är värt att titta på ikväll (INTE melodifestivalen), annars drar jag väl igång en film jag sett 100 gånger redan men som går att se igen! Jag är lite sugen på min gamla favorit Notting Hill. För den är så himla fin. Jag gillar fina filmer..

Sandra och company skulle föresten påt ikväll igen och festa och jag gav det en liten funderare faktiskt, men kände att jag faktiskt behöver en väldigt lugn kväll nu. Jag ska ladda för en skolvecka med långa, jobbiga dagar. Blä. Tur att man har himla kul i skolan, annars skulle jag ju inte pallat vara borta 10 timmar om dagen.

P
U
S
S

Kommentarer
Postat av: Malin

nu ska du hjälpa mig med min blogg ;D

2010-02-13 @ 20:06:34
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0