(SÅ NÄRA FÅR INGEN GÅ)

Okej, eftersom det var jävligt dåligt med folk på föreläsningen imorse (som inte ens var imorse för klockan 10.00 är faktiskt förmiddag ;p) eftersom att alla tittade på hockey inatt eller inte kunde komma för mer acceptabla anledningar så har jag kommit på en deal! Ni kan få skriva av mina anteckningar för en tjuga! Jag lovar ni MÅSTE verkligen ha anteckningarna från denhär föreläsningen, superviktiga! Och samtidigt tjänar jag feta pengar när ni alla måste betala för mina anteckningar.

...............


Haha. Nej jag skojar faktiskt. Ni får dom gratis. Sen tror jag inte ens skiten är viktig om ingen tänker ha med historian kring kartor i sin rapport. Men man vet aldrig med er.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0