RÖR MINA HÄNDER DU MÅSTE FÖRSTÅ JAG ORKAR INTE FÖRKLARA FÖRSÖK ATT SE DET ÄNDÅ

Jag har insett att min senaste puss:

var fin. det var en hejdå-puss.
Jag lyssnar på: så himla blandad musik, just nu är jag i en Nine inch Nails / Winnerbäck-period.
Jag pratar: väldigt mycket och snabbt
Jag tycker om: att bli omhållen (är det ett ord?) och omtyckt och att bli tittad på med en såndär blick som verkligen SER mig.
Jag avskyr när folk: går alldeles för sakta framför mig och inte ger mig en chans att tränga mig förbi utan låter mig gå bakom dem och bli skogstokig
Den som vet mest om mig just nu: Hannah
När jag borstar tänderna: har jag jättedåligt tålamod och vill bara bli färdig
När jag lagar mat: är jag oftast jättehungrig och gör det som går fortast möjligast
Jag tänder på: blickar
Jag är rädd för: att inte räcka till
Den värsta känslan är: att känna sig misslyckad
Jag kommer alltid att vara: den som tänker alldeles för mycket
Det finaste som finns är: min mamma
Sist jag grät var: idag
När jag vaknar på morgonen: försöker jag tänka att det är en bra dag och att jag kommer lyckas med dagens uppgifter.
Innan jag går och lägger mig: borstar tänderna, skickar godnatt-sms och sen ligger jag och kan inte somna på 3-4 timmar
Just nu tänker jag på: att jag är fruktansvärt jobbig som inte gör klart plugget istället för att skriva en onödig lista
Bebisar är: något jag ska skaffa mig i framtiden
Idag har jag: vart i skolan, pluggat hemma och inte mycket mera
Ikväll ska jag: plugga, duscha och sen försöka sova
I morgon kommer jag: ha ett examinerande seminarium samtidigt som jag busar och spexar med mina fikonbär!
Jag vill verkligen: att allt ska lösa sig

Kommentarer
Postat av: Malin

men gumman. Tycker inte om att läsa att du är ledsen och så deppig! Allt kommer att lösa sig till det bästa, och kom ihåg. JAG FINNS HÄR :D

2010-02-24 @ 21:28:19
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0