OCH DU UNDRAR VEM SOM KYSSER HENNE NU, VEM OM INTE DU. OCH LÄPPARNA DU KALLAR DINA, DET GÖR ONT ATT VETA MEN LIKA ONT ATT UNDRA

Nu har jag fixat ny header på min blogg. Det är ett bra tidsfördriv att sitta och pilla i photoshop minsann, klockan bara flyger iväg märkte jag nu!

Igår vart det ju Black Jack i Parken! Vi var först hos Sandra på förkrök, sen skulle vi gå till Parken. Jag höll på att dö på vägen ner, det är inte jättesmart med 10 cm klackar på en snöig väg! Halkade baklänges och fick precis ner handen i backen innan ryggen och nacken skulle smällt i! Smidig tjej! Haha!
Idag ringde Sandra och undrade om jag var sugen på bakiskäk med henne och Kristine, så vi tog en sväng till Mjölby för att smälla i oss Donken-mat! Det satt fint, men nu är jag ju mätt i en vecka kan jag lova!

Ikväll vet jag inte vad som händer. Det blir troligtvis lugnt, jag ska nog ha lugnt både ikväll och sen nästa helg också har jag planerat! Så inget roligt får planeras till nästa helg för då kommer jag ju inte kunna stå emot!

Jag förövrigt fått en liten Håkan Hellström-period i mitt liv. Lyssnar på För sent för Edelweiss och Kärlek är ett brev skickat tusen gånger om och om igen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0