OCH ÄR JAG ENSAM PÅ EN SÖNDAG BLIR JAG DUM OCH MÖRKRÄDD MITT PÅ DAN, MÅSTE BORT FRÅN TYSTA RUM OCH ÄR DU HYFSAT LIKADAN KAN VI GÅ VILSE GENOM STAN

 


Nu är det helg! Så sjukt skönt, imorgon ska jag bara ta det så himla lugnt! Sova länge, fixa och softa här hemma och sen ska jag träffa Millan och förhoppningsvis Abbi och Lovisa för en sen lunch! Mina små räktjejer!

Förövrigt ska jag hälsa en sak till alla er i B! FYFAN VAD NI ÄR BRA! Ni är fan de skönaste människorna evaaah! Det går inte en enda gång som vi ses utan att jag skrattar mig tårögd och får lite ont i magen! Det är bara vi som kan kan få utröstningar, Tony Irving, gubbnävar, hora osv till världens sjukaste skämt!  Nästa vecka har vi klassfest (kommer en grupp på facebook om de såklart! det är där vi hänger)

På lördag blir det en hel dag med Klara, Lisa & Havana! Shoppa och luncha på stan, plugga lite smått, sen laga mat, fixa oss och sen dra vidare till Anton m.fl för att korka upp och sen vidare ut på hg's för att DANZAAAA! (Elina & co ska också ansluta sig någon gång under dagen) Så jävla bäst ska vi ha det!

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och bara njuta av lugnet! Föresten! Van 25 kr på triss idag! Det är en tradition som ska anammas för mig, Klara och Björn! Varje månad den 25:e festar vi till det med triss och hoppas på stormiljonen ;)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som en najs helg ;)

2010-02-25 @ 17:27:36
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Klara (horaaaa)

Woho, love you too :)

Facebookgruppen är kirrad! Längtar tills på lördag :D



PUSS!!

2010-02-25 @ 17:32:19
Postat av: lisa

vår klass är bästaste i världen!

2010-02-26 @ 12:34:26
URL: http://liissab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0