Nananannana







En söndag som denna spenderas hemma hos Sandra där vi äter kladdkaka och dricker kaffe! Jag glor runt lite i hennes dator med och hittade dom här bilderna ifrån Jul-sittningen! Ego-bilder på mig själv och en pose-bild på mig och Ölin! Härlig förfest men mindre rolig sittning sen faktiskt! Dock slutade kvällen roligt för mig och Sandra! Vi hann med tåget hem med en millisekund, hade skitkul på tåget. Fast jag kommer inte ihåg varför, men kul hade vi!

Nu ska jag uttnyttja Sandras nagellack.
Puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är alltid på myskväll , de vet du! :) Och du , när ska du designa min blogg då? ;D <3

2010-02-22 @ 15:09:38
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0