JAG KOMMER ÅNGRA ATT JAG ALDRIG RIKTIGT TOG MIG MOD TILL ATT SÄGA ATT JAG FAKTISKT ÄLSKAR DIG

     

Dressed for mongolisk buffé @ Golden Thai med Emilia och Aldijana. Svart från topp till tå med en mörklila paljettväst som spexar till det hela! Jag har laddat magen hela dagen för buffé ikväll! Ska äta tills det rinner mongolisk mat ur öronen på mig!

Hittade förövrigt inga kläder på min stadsvandring idag. Bara en jeansklänning som var asafin och som jättegärna ville flytta in i min garderob. Men eftersom att XS var för stor i kroppen men plattade till mina redan obefintliga bröst gav jag upp. Snacka om oproportionelig kropp. Suck. Däremot kom jag hem med en hålslagare, nya köksredskap, plåster, nya tandborstar och en stor flaska Listerine. Bra shopping! Höh!

Nu ska jag invänta tjejerna.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

snygg design! :D

Du kan fixa en design till mig vettja ;)

2010-02-26 @ 18:18:51
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0