JAG KÄNNER INTE RIKTIGT OCH JAG LEVER INTE RIKTIGT UNDER DAGARNA SOM INTE RIKTIGT FINNS. MEN SÅ KOMMER EN SÄSONG IGEN OCH STRÖMMEN GÅR IGÅNG IGEN OCH NÄTTERNA BLIR LJUSA OCH JAG KÄNNER OCH JAG LEVER OCH JAG MINNS



 

Idag är det såhär jag har luffat runt i skolan. I mössa, för att är man varm om huvudet är man varm om kroppen har jag hört! Det har varit en så himla fin dag idag. Solen har skinit så att jag blev sugen på att slänga på mig solglasögonen och knäppa upp jackan lite sådär som man gör på våren. Jag känner verkligen direkt att jag blir gladare när solen tittar fram, trots att snön fortfarande ligger kvar.

Idag har jag iallafall räddat en viss Oskar Hanssons liv (you sooooo owe me dude ;o, haha!) och så har jag spexat runt med världens bästa. Jag ville verkligen inte åka hem från skolan idag för jag visste hur mycket plugg som väntade här hemma. Men det är bara att bita ihop, för efter morgondagen är det helg!! Feels sooo goooood.



Kommentarer
Postat av: ozkar

haha, ja jag vet :P tack tack!

2010-02-24 @ 23:00:05
Postat av: lisa

<3<3<3<3<3 loveyou

2010-02-25 @ 11:08:10
URL: http://liissab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0