I'M ONLY GONNA BREAK BREAK YOUR BREAK BREAK YOUR HEART



Nu är jag snart redo för dagen i Linköpings affärer med Bodini/Bergqvist! Dock känner jag mig sjukt sliten av någon konstig anledning? Jag sov jätteoroligt inatt, och det syns idag kan jag lova! Ringar under ögonen som är mörkare än svart. Snyggt! Så jag hoppas lite smink, kaffe och frisk luft ute på stan hjälper mot de så att jag är snygg ikväll sen! JAG MÅSTE VERKLIGEN HITTA NÅGON SNYGG KLÄNNING IDAG! Okej? Jag har liksom en liten bild i huvudet  om hur jag vill se ut ikväll så måste hitta något som passar min lilla bild i huvudet..

Nu måste jag dricka mitt kaffe och fixa och trixa lite! Ses i dimman ikväll mina kära!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0