I'M GONNA FIND A WAY TO MAKE IT WITHOUT YOU

Åh jag blev idiot på min blogg igår! Det tog 100 år att ens få igång sidan och ladda upp bilder, och sen när väl det lyckats och jag skulle  publicera så dampar blogg.se igen! Helt totalt jävla dö-ovärt!



Igår på den segaste föreläsningen ever! Daz görlz (alltså jag, Malin, Klara och Lisa) roade oss med att skriva upp USA's alla delstater och Sveriges landskap! Vi kommer bli sjukt allmänbildade.





- annars då?

Idag har vi haft en till totalt ovärd föreläsning, grupparbete med Klara, Elina och Debbie och sen haft examinerande diskussion. Sen fick jag springa som en jävla idiot till bussen för att L.A inte håller tiderna på seminarierna. Men hann med gjorde jag iaf, och nu är jag i Martinas lägenhet, väntar på att Sandra ska komma hem så att vi kan laga mat! Sen ska jag bege mig hem till mitt och sen bege mig ut på en lång lång promenad med ipoden i örona! Det behöver jag känner jag..

Puss



Kommentarer
Postat av: lisa

AHHAHA annars då

2010-02-10 @ 20:23:36
URL: http://liissab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0