I KEEP DREAMING YOU'LL BE WITH ME AND YOU'LL NEVER GO



Ledig på en fredag-klädsel! Shorts och Muse konserttröja (som jag dock förstört när jag hade på mig den efter jag tatuerat mig och tatueringen fortfarande släppte färg, så den är alltså lite svartprickig på ryggen. lite synd kan jag tycka)

Jag sov himla länge idag, det var skönt! Sen gick jag upp, diskade massa äcklig disk, slängde igång lite kaffe och sjönk sen ner i soffan framför Efter 10. Betalade lite räkningar och det var sjukt skönt att det bara var hyran, internet och mobilen denna månaden! Har typ 5000 att leva på denna månaden och det är mer än det vart på länge! Därför ska jag unna mig shopping med brudarna imorgon! Måste ha något jävligt snyggt till morgondagens kväll!

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: KLara

Woho jag måste också shoppa festkläder! Har nada att ta på mig :( Ska bli sjukt skönt att spendera pengar! :)

2010-02-26 @ 13:44:08
Postat av: Malin

Hittat något snyggt? ;)

2010-02-26 @ 16:20:39
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0