I HAD THE BEST DAY WITH YOU

Tjos!
Idag vart det en lång dag i skolan! Åkte med 06.27 tåget upp för att vara säker på att hinna fram i tid, och sen blev det 15.30 tåget hem.. fast det var ju såklart försenat så det gick inte förrän 15.50! Men hem kom jag ju iallafall! Skönt var det iallafal att träffa alla bäston i Linköping, mi lajki er så mycket. Skulle grupparbeta lite med Klara och Anton... det gick sådär, vi är himla bra på att prata om annat faktiskt! haha.. fast lite fick vi faktiskt gjort! Imorgon är det en ännu längre dag, då är det skola mellan 8.00-17.00 .. vilket innebär att jag åker till skolan 6.27 och hem 17.30 .. så det är 12 timmar hemifrån! Gotta love it! haha!

Nu funderar jag på om det är dags för kvällens promenad eller om jag ska vänta en stund.. har ju knappt värmt upp kroppen sen hemvägen från stationen! Sen blir det tidigt i säng ikväll om jag ska palla med att orka upp vid 05.00.. imorgon åker ju inte Sandra tillsammans med mig så det kommer ju suga stenhårt att åka så tidigt! Blä!

Förövrigt känner jag mig så himla puckad ibland. Kind of suger. Min hjärna behöver lite rehab!

Puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0