I DONT CARE IF IT HURTS, I WANNA HAVE CONTROL, I WANT A PERFECT BODY, I WANT A PERFECT SOUL

Hallå!
Nu sitter jag här med min kaffekopp, 7e himlen på tv och mina rosarutiga pyamasbyxor på! Det är precis som det ska vara en ledig dag helt enkelt. Sitter och funderar lite på hur jag ska spendera den här helgen! Det enda jag har planerat för idag än sålänge är en dusch om en liten stund.. sen ska jag nog gå ut och dra en sväng på stan bara för att röra lite på mig! Det blev ingen promenad igårkväll när jag kom hem vid 19.00 så känns som att jag måste ta den idag istället!

Annars är min helg så himla oplanerad! Imorgon kan det vara så att det blir fest i Linköping hos Agge, men jag vet inte riktigt hur bra en fest klingar med min nyktra helg? Haha! Tänkte ju att detta skulle bli den 3:e nyktra helgen i rad, eftersom att det är fest nästa fredag den 12:e! Nästa helg är det förövrrigt Kravallentine sen på lördagen den 13:e och sen på söndagen är det ju Alla hjärtans dag. Det blir en späckad helg den!

Nehe, nu ska jag nog hoppa in i duschen! Men först ska jag dricka mitt coffeee!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0