I COULD TRAVEL TO THE RAINBOW END BUT NEVER FIND A BETTER FRIEND

Nu kom jag precis hem igen från söndagens powerwalk! Idag var det inte ens kallt ute så jag svettades hur mycket som helst i alla mina tröjor! Men det var himla skönt ändå, mötte knappt en enda människa på hela rundan. Den timman fördrevs snabbt iallafall, nu är det One tree hill på tv som gäller igen, lanar säsong 4 nu för typ hundrade gången!

Igår blev det impulsfest igen, vi festade hos Kristine med gamla godingar i stereon och hade sjukt roligt. Sen var det "scendrag" på Babar så där blev det dans i flera timmar. Haha Sandra och Kristine fick vara mina sköldar hela kvällen, jag hade några sjukt störiga killar omkring mig hela tiden som skulle dansa med mig och som försökte ragga. Det hjälpte inte ens när jag körde med bortförklaringen "Jag har pojkvän" för då fick jag svaret "Var är han? Inte här iaf!". Såna killar är lite störisch kan jag tycka. Så så fort dom kom nära flög Sandra emellan och dansade iväg med mig, haha. Sjukt tydligt.

Jag och Sandra ska vara sambos i veckan! Men inte i varken hennes eller min lägenhet, utan i Martinas! Vi ska åka med 6.27 tåget typ hela veckan, och det är lättare att stiga upp på morgonen om man kan tvinga upp varandra! Samtidigt så slipper ju jag gå hela vägen från mig till stationen vid 6.00, så det ska bli skönt!

Nu ska jag svara på mitt fina mail från min fina bästis! Nu är det bara 6 veckor tills hon kommer hem igen, jag räknar ner noga, varje dag är en dag närmre tills vi ses igen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0