HON FÅR DIG ATT LOVA VAD DU LOVAT ATT ALDRIG RISKERA. HON ÄR ÖVERALLT DÄR DU STANNAR, DIT DU FLYR.




Här sitter jag och lyssnar på den bästa mannen i världen, saknar min bästa tjej och tänker på hur mycket det pirrade i magen när vi fick ta det här kortet tillsammans med Lasse. Jag ville vara så jäkla stencool och tänkte liksom att han är en helt vanlig svennebanan och det är inte alls en sån big deal att han står FRIKKIN EN HALV METER IFRÅN MIG!!! Gud vad jag försökte förneka hur knäsvag jag var av att träffa honom. Han som har skrivit texterna som fått mig att känna att han skriver ju för guds skull om mig, om hur jag känner. Den här mannens fantastiska låtar har jag gråtit till otaliga gånger, jag har sett honom live gång på gång och lyssnat på i jag vet inte hur många år. Jag var totalt jävla starstruck av att prata med honom. Trots att jag försöker se stencool ut på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0