HEY. I'M ABOUT TO SCREW YOU OVER BIG TIME

Måndag!
Nu  sitter jag här och dricker ett glas c-vitamin med jordgubbesmak! Skulle kunna leva på den drickan, frikkin gott är det. Jag har så sjukt ont i ryggen och nacken idag, fattar inte varför.. måste ha sovit konstigt inatt eller något för jag hade inte ont igår.. och jag gjorde nog inget igår som skulle få mig att få ont! Fryser som en tok gör jag också! Har på mig raggsockor och världens mysigaste stora tröja men ändå är det så kallt! Inte kul.

Annars då.. Jag har äntligen bokat tvätt-tid! Verkligen på tiden kan jag lova, det börjar sina lite i gabberoberna nu så nu var det dags. Så 15-22 har jag tvätt-tid idag, ska bli skönt att tömma tvättkorgen lite. Sen tänkte jag ge mig ut på en lång promenad i kväll också! Har inte rört på mig mycket alls nu när det har varit helg, så nu är det nya tag när det är ny vecka! Promenix vareviga kväll (om jag orkar när jag kommer hem runt 17-18 på kvällarna) men det ska nog fixas!

Anywaaay. Nu ska jag vila lite innan det är dags att tvätta.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0