HAVE YOU EVER TRIED SLEEPING WITH A BROKEN HEART? YOU CAN TRY SLEEPING IN MY BED.

Idag var vi i skola 10-13 ungefär, en lugn dag med bara grupparbete med grymmaste gruppen! Dock blir det väldigt mycket skratt istället för jobb ibland, men det gör ju bara skolan väldigt mycket roligare! Om jag hade fattat hur man lägger in filmer här på bloggen hade jag slängt in en film på mig, Debbie, Klara och Anton. Anton skämmer ut mig inför en grupp okänt folk och sen börjar vi diskutera hur vi borde göra en skräckfilm med en av våra handledare som huvudperson, "skelettet" kallas hon av oss. "Vem fan är L.... A......?" Skulle den heta  (jag skriver inte namnet för det kan ju faktiskt vara nån som känner henne här. haha)

Sen lurade jag och Klara omkring i skolans katakomber!! Det är lite läskigt och vi vet inte riktigt hur tillåtet det är egentligen så vi säger att det är hemligt att vi var det! (Katakomberna är alltså gångarna UNDER hela campus, det är som en jäkla labyrint där nere som sträcker sig under de typ 5 kilometrarna campus täcker) Asaläskigt!

Nu kommer snart mamsen och syster hit en sväng, sen tar jag mitt pick och pack och flyttar ihop med Sandra i några dagar! Gött. Jag ska köpa med mig en påse godis till henne som vi kan kalasa lite på och ha värsta sova-över partyt som man hade när man var liten! Hehe. ..


PUSS


Kommentarer
Postat av: Malin

mys! Skulle också vilja joina pyjamaspartyt! ;D

2010-02-08 @ 17:48:55
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Lisa b

vill med under skolan nästa gång! :D

2010-02-09 @ 20:51:13
URL: http://liissab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0