GO SPIN ME AROUND UNDER THE FOLDING BRANCHES, NOW ITS NOT TOO LATE, HEAVEN CAN WAIT ANOTHER YEAR OR SO

Idag har det vart en bra dag. Jag och världens bästa Lisa, Elina och Havana skippade visst de sista 45 minuterna av en jättetråkig föreläsning där föreläsaren typ visade sina semesterbilder (!?) och åkte hem till Havana för att mysa istället. Vi drack kaffe, åt jättegod kladdkaka och mös! Världens bästa tjejer det där! Sen skulle jag träffa min fina mamma som var i Linköping på nått som jag inte kommer ihåg vad.. hon skulle iallafall bjuda mig på en liten matbit! Det blev en räkmacka minsann, ruskigt gott.
Sen kom jag hem, landade lite i soffan och värmde upp tårna innan jag gav mig ut på kvällens promenad! Det var skönt!

Nu ska jag msn-plugga lite med Lisafisa innan det är dags för min dusch och sen är det läggdags!

Pyss

Kommentarer
Postat av: lisa

du är bäst <3 så fick du äntligen din räkmacka :D hoppas den smakade och att du och mammi hade mysigt!

2010-02-16 @ 23:03:09
URL: http://liissab.blogg.se/
Postat av: Elina

Inte dåligt med räckmacka. Jag vill också ha en mamma som bjussar på sånt.

2010-02-17 @ 19:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0