DU SA DU BEHÖVDE TID, DU HADE TID

Saker jag stör mig på:
- Människor som pratar finlandssvenska på bussar klockan 7.00 på morgonen
- Människor som pratar svenska på bussar klockan 7 på morgonen
- Människor som pratar överhuvudtaget på bussar samma tid på morgonen
- Människor som snyter sig högt och ljudligt och sen inspekterar sina utsöndringar
- Människor som INTE snyter sig utan istället sitter och drar in snoret högt och ljudligt
- Människor som sätter sig bredvid på bussen och som ska prata om vädret
- Människor som dissar platsen bredvid mig och sätter sig nånannanstans (då vill jag liksom skrika och fråga dom vafan som är fel på platsen brevid mig helt plötsligt!)
- Människor som går alldeles för sakta
- Människor som pratar med pedagogisk pch mesig röst
- Människor som pratar med överlägsen "jag är bäst och kan allt och ni är sämst"-attytyd

......
..
osv
.....

som ni kanske förstår är det svårt att göra mig nöjd ibland.

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha! Folk som pratar på bussar på morgonen borde skjutas!

2010-02-26 @ 13:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0