DON'T WAKE ME 'CAUSE I'M DREAMING OF ANGELS ON THE MOON. WHERE EVERYONE YOU KNOWS NEVER LEAVES TOO SOON

Nu ligger jag här och läser blogg efter blogg (snart kan jag alla utantill) och tittar på gamla OTH-avsnitt (som jag faktiskt redan KAN utantill!) Vaknade med feber idag, helt kallsvettig och bestämde mig för att stanna hemma. Det är  viktigare att orka till skolan imorgon än idag. Det cirkulerar lite feber i våran grupp faktiskt, Anton och Klara har redan känt på't och nu var det nog min tur! Jag är bara glad att det är feber och inte dendära jäkla magsjukan som cirkulerar den också!
Imorgon är det ju fredag och vi ska festa! (även till detta är det viktigt att vara feberfri!) Malin, Agge och Lisa kommer från Linkan, Millan, Lovisa och Jojjo från Aneby och resten är Tranåsbor! Jag hoppas på en förjääkla kul kväll alltså!




Den här bilden är ifrån min och Baxiis lilla spontanfylla förra fredagen. Vi drack öl, åt chips, lyssnade på bra musik och snackade bajs! Sen hälsade vi på Babar en sväng :)
Ska förresten tjata på Sandra att hon skickar bilderna ifrån lördagens fest.. dock vet jag inte hur gärna jag vill se de bilderna, har för mig att jag gjorde mindre snygga miner på de flesta.. haha!

Puss. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0