DANCE LIKE NO ONE IS WATCHING

Nu har jag varit ute på en liten promenad! Behövde köpa en mjölk så passade på att gå en liten sväng samtidigt! Nu när jag kom hem kom jag på att jag ville ju ha godis också men det tänkte jag inte på när jag var på Coop för då hade jag fullt upp med att prata i telefon med min Hannahbaby :) Men det är väl lika bra kanske, jag ska inte äta för mycket godis! Hehe.

Jag sitter förresten och laddar hem en testversion av photoshop så att jag kan fixa en ny header till min blogg! Den jag har är stört gammal och jag vill ha lite uppdatering häromkring! Men det tar ju ett jäkla tag alltså.. kommer få vänta tills imorgon innan det är klart känns det som! Men sen ska jag photoshoppa minsann! 

Har inte så mycket mer att säga egentligen, har bara så lite att göra så det blev ett litet blogginlägg! Nu är det bara 40 minuter kvar tills halv åtta hos mig.. ska nog göra mig nått litet att äta sålänge! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

Då kanske du kan hjälpa mig med min blogg ;D <3

2010-02-11 @ 20:50:08
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0