YOU CAN GO ANYWHERE YOU WISH CAUSE I'LL BE THERE WHEREVER YOU ARE MY DARLING

Ikväll ska jag till Linköping. Träffa mina finaste igen, mina guldkorn som jag inte träffat på hela sommaren. Ska sova på Klaras currysoffa, festa med studenter som ickestudenter och bara leva mitt liv! På måndag drar nolle-p igång, vi faddrar ska minsann se till så att nollorna kommer in i Linköping ordentligt! Ska lalla omkring i min skiiitsnygga åvve i två veckor och svettas i en fadder-tröja!



Såhär glada och härliga ska jag och Klara bli ikväll! Den här kvällen bondade vi seriöst med ALLT och ALLA, satt inne på tjejtoan och pratade med varenda brud som kom in. Sen ramlade jag i hg's trappa, gick vilse i Ryd och vaknade tillsammans med Klara och Lisa, bakis som idioter, men nöjda och glada med livet.

Puss :*

Kommentarer
Postat av: k to the l to the ara

Wihiiiii, ikväll kommer äga! :)



Den kvällen var fan magisk, lätt en av de bästa partynätter i mitt liv! Nu har vi nått att leva upp till! :) PUSS! <3

2010-08-20 @ 14:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0