WHEN I GET OLDER, I WILL BE STRONGER

 

Jag ville nog bara säga att jag har haft en sjukt bra dag och mått himla bra, och det behövde jag verkligen. Just nu är det nästan så att jag önskar att jag vore student för resten av mitt liv! Kanske berodde det på vädret, kanske på mina härliga fadder-kollegor, kanske på våran härliga nolle-grupp... vad vet jag, stämningen har varit riktigt härlig och jag tror att årets nolle-p blir kalas!

 

Jag ser förresten ut sådär hela dagarna nu, för att alla ska se att jag är fadder! Våran sjukt snygga åvve, min röda fadder-tisha och ett fadder-pannband i håret. Allt i olika nyanser av rött, underbart matchat, men vad gör det? :D

 

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0