THERE'S ALWAYS A PLACE IN ME THAT YOU CAN CALL HOME

 

Jag har gått på stan idag i hopp om att hitta lite nya kläder, nu när jag faktiskt har råd att unna mig något nytt.. men då självklart så hade jag varken det rätta shopping-suget, och så fanns det ingenting som mina ögon fastnade för! Skittråkigt kände jag. Igår panik-köpte jag iaf en toppen-tröja för att jag skulle slippa frysa! På HM's killavdelning drog jag åt mig första bästa tjocktröja, love it! Grymt skön!

Ikväll vet jag inte sjutton vad jag ska göra. Har lite fest-förslag, men då måste jag tagga till och börja fixa mig inför det, och jag har inte riktigt hittat tagget än! Försöker med lite party-musik så vi får väl se! :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0