IT FEELS BAD NOW BUT IT'S GONNA GET BETTER SOMEDAY

Det blev aldrig något festande igår, Lydia kom hit och vi åt tacos och mös framför tvn istället. Bra val av mig kände jag, hade inte pallat att festa.. Som jag och Lisa pratade om, vi börjar känna oss töntigt gamla som typ aldrig orkar festa längre .. Kul att känna så när man är 21 (och jag har inte ens fyllt än ....) och livet typ precis börjat! Men men, we'll come around I guess! Tills dess kör vi på ett nyktert liv!

Idag har jag inte gjort många knop. Pluggat lite inför tentan på fredag, legat i sängen och tittat på Remember me.. som förövrigt var tokbra. Sen tog en kort promenad och lämnade tillbaka filmen och sen låg jag i solariet och svettades i 20 min. Skämmer bort mig själv lite, det måste man för själens skull :)

Nu sitter jag och slötittar lite på Bridget Jones Dagbok, har druckit mitt favorit-te och har tända ljus omkring mig .. Försöker mysa till det lite, går dock sådär kan jag erkänna.

Imorgon ska jag faktiskt SKIPPA att ha på mig fadder-tishan och åvven, jag ska bara på mina egna lektioner och inte ha något med Nollans aktiviteter att göra .. det ska bli så SKÖNT att faktiskt gå i riktiga kläder igen, om det än dock bara är för imorgon ... haha.

Slutbluddrat för ikväll, har bara skrivit en jäkla massa onödigt. So Enyoy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0