I NEVER THOUGHT THAT WE'D THROW IT ALL AWAY



Fadderutbildning idag, vi fick våra snygga Fadder-tishor! Haha det hade blivit något fel med storlekarna så alla tishor var typ assmå.. Jag är glad att min passade ändå, hade ju vart lagom snyggt om tishan typ hade blivit en magtröja ... hehe!
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske hänger med Sandra och är chaufför, är så satans seg så det lär ju inte bli något mer ansträngande än det! Mår illa gör jag också. Känner mig sådär lite halvrolig idag. Därav lallar jag omkring i mysbyxor och nya tishan.

And I'm a little bit lost without you
And I'm a bloody big mess inside
And I'm a little bit lost without you
This aint a love song this is goodbye


Jag älskar förresten Scouting for Girls - This aint a love song. BÄST.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0